Taisyklės

 El. parduotuvės shop.greitojizirafa.lt taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Jūs”) ir Pardavėjo (toliau – “Mes”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje shop.greitojizirafa.lt (toliau – “el. parduotuvė”).

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

2.1 Sutartis tarp Jūsų ir Mūsų laikoma sudaryta ir pradeda galioti nuo to momento, kai Jūs el. parduotuvėje, suformavę prekių krepšelį, nurodę pristatymo adresą, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę su mūsų taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką “Užsakyti” galioja iki užsakymo apmokėjimo ir pilno prekių pristatymo.

2.3 Kiekviena sutartis sudaryta tarp Mūsų ir Jūsų yra saugoma el. parduotuvėje.

2.4 Atsiųstas ar atspausdintas užsakymas el. paštu yra pirkimo – pardavimo sutartis su el. parduotuve, pagal kurią atliekamas apmokėjimas.

3. Jūsų teisės:

3.1 Jūs turite teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių taisyklių ir el. parduotuvės nustatyta tvarka.

3.2 Jūs turite teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl:

3.2.1 dalyvavimo žaidimuose ar loterijose;

3.2.2 kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

4. Jūs įsipareigojate:

4.1 Jūs privalote apmokėti už prekes per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo užsakymo pateikimo, bei jas atsiimti per nurodytą laiką (kuris Omniva / LP EXPRESS / Venipak siunčiamas sms žinute Jūsų nurodytu telefono numeriu), jei nesutarta kitaip.

4.2 Jeigu pasikeičia Jūsų pirkimo metu pateikti duomenys, Jūs privalote nedelsiant apie tai pranešti e. paštu info@greitojizirafa.lt.

4.3 Jei Jūs, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisakote priimti prekes, Jūs privalote padengti prekių grąžinimo išlaidas.

4.4 Jūs, naudodamasis el. parduotuve, sutinkate su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalote jų laikytis.

5. Mūsų teisės:

5.1 Jei Pirkėjas bando pakenkti el. parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, mes galime be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis el. parduotuve.

5.2 Mes, susidarius svarbioms aplinkybėms, galime laikinai arba iš viso nutraukti el. parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešę Jums.

5.3 Mes galime vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas.

6. Mes įsipareigojame:

6.1 Sudaryti visas sąlygas Jums tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

6.2 Pristatyti  ar paruošti atsiėmui klinikoje Jūsų užsakytas prekes, Jūsų nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį.

6.3 Mes, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdami Jums pristatyti Jūsų užsakytos prekės, įsipareigojame Jums pasiūlyti analogišką prekę, o Jums atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Jums sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų.

7. Prekių pristatymas:

7.1 Prekes pristatome ar paruošiame atsiėmimui klinikoje per 3-7 d.d.  nuo užsakymo apmokėjimo – sutarties sudarymo. Svarbu: atvykti atsiimti prekių galima tik sulaukus elektroninio laiško su pranešimu, jog Jūsų užsakymas paruoštas atsiėmimui. Pristatymo kaina skaičiuojama prekių krepšelyje, priklausomai nuo užsakytų prekių kiekio. Užsisakius prekių iki 99 €, pristatymo kaina į Omniva ar LP EXPRESS paštomatus – 4 €,  užsisakius prekių už 99 € ir daugiau, pristatymas į paštomatus nemokamas. Užsisakius prekių iki 99 €, pristatymas per Omniva ar Venipak kurjerį – 5 €. Užsisakius prekių už 99 € ir daugiau, pristatymas kurjeriu nemokamas.

7.2. Paštomato parinkimas : Jūs   pasirenkate paštomą Omniva / LP EXPRESS, į kurį norite gauti siuntą.

7.3 Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę.

7.4 Jums atsiėmus siuntą iš Omniva / LP EXPRESS paštomato yra laikoma, kad prekė yra pristatyta ir sutartis įvykdyta.

7.5 Pastebėję siuntos pažeidimą, Jūs turite teisę siuntos nepriimti – tokiu atveju siuntą privalote grąžinti per Omniva  / LP EXPRESS  paštomatą. Pažeistos siuntos grąžinimo išlaidas padengiame mes.

8. Prekių grąžinimas:

8.1 Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

8.2 Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Už pilną prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Mes ar Mūsų atstovas nepriima prekės grąžinimui.

8.3 Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatyta. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.

8.4 Prekės grąžinamos Jūsų lėšomis, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės pažeidimų.

8.5 Kai grąžinama:

8.5.1. Pažeista prekė – Mes įsipareigojame pasiimti pažeistą prekę iš Omniva / LP EXPRESS paštomato ir, per 5 d.d. nuo jos atsiimėmimo, Jums išsiųsti analogišką prekę. Tuo atveju, kai Mes neturime analogiškos prekės, Mes, per 10 d.d. nuo prekės atsiėmimo, grąžiname Jums už prekę, jos pristatymą sumokėtus pinigus ir Jūsų patirtas su grąžinimu (prekės gražinimas – siuntimas per Omniva / LP EXPRESS  paštomatą) susijusias išlaidas į sąskaitą, iš kurios mokėjote.

8.5.2. Nepažeista prekė – Mes įsipareigojame pasiimti nepažeistą prekę iš Omniva paštomato ir, per 10 d.d. nuo nepažeistos prekės atsiėmimo, grąžinti Jums už prekę sumokėtus pinigus į sąskaitą, iš kurios mokėjote.

8.6. Apie grąžinamas prekes Jūs privalote informuoti el. paštu info@greitojizirafa.lt per 14 dienų nuo jų gavimo.

8.6. Grąžinamas prekes, per 14 dienų nuo jų gavimo, Jūs privalote išsiųsti per Omniva paštomatą, nurodant siuntos gavėją:

  • gavėjas: UAB “Greitoji Žirafa”
  • paštomato adresas: Omniva Vilniaus IKI Žemynos, Žemynos g.2, Vilnius
  • el. paštas: info@greitojizirafa.lt
  • telefono numeris: +370 60698886

9. Atsakomybė

9.1 Jūs esate visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Jūs nepateikiate tikslių duomenų registracijos formoje, Mes neatsakome už dėl to atsiradusius padarinius.

9.2 Jūs atsakote už veiksmus, atliktus naudojantis el. parduotuve.

9.4 Mes neatsakome už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Jūs patenkate į šiuos tinklalapius per Mūsų el. parduotuvėje esančias nuorodas.

10. Informacijos siuntimas

10.1 Mes visus pranešimus siunčiame Jūsų užsakymo formoje pateiktu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu.

10.2 Jūs visus pranešimus ir klausimus siunčiate Mūsų el. parduotuvėje nurodytu el.paštu arba telefono numeriu.

11. Asmens duomenų apsauga

11.1 Bet kokiai informacijai, kuri yra susijusi su asmens duomenimis, taikoma Pardavėjo asmens duomenų apsaugos politika, kurią reglamentuoja atitinkantys LR Teisės Aktai ir kurią vykdoma atsižvelgiant į Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos rekomendacijas.

11.2 Pirkėjo asmens duomenų saugojimo trukmė – 5 metai nuo Pirkėjo paskutinio pirkimo el. parduotuvėje.

11.3 Pardavėjas neperduoda (išskyrus LR įstatymų nustatyta tvarka) Pirkėjo asmens duomenų trečiosioms šalims išskyrus prie užsakymo vykdymo prisidedančius asmenis, kuriems šie duomenys yra būtini sėkmingam užsakymo įvykdymui (pvz. pašto kurjeriai).

11.4 Asmens duomenų rinkimas, tvarkymas, saugojimas ir panaudojimas apibrėžiamas shop.greitojizirafa.lt  Privatumo politikoje, kuri yra neatskiriama el. parduotuvės shop.greitojizirafa.lt taisyklių dalis.

12. Baigiamosios nuostatos

12.1 Bet kokios el. parduotuvės informacijos (teksto, failų, nuotraukų, paveikslėlių) platinimas be raštiško Pardavėjo sutikimo draudžiamas.

12.2 Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė.

12.3 Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.